Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Guld värd

Publicerad 2012-12-28 00:58:43 i

Jag har helt ärligt inte hunnit blogga på år och dar känns det som men julen ska bloggas om med en tillhörande "OMG MIN JUL VAR SÅÅÅÅÅ MYYYYSIG" bildkavalkad..vilket förstås stämmer, den var mysig och påfrestande för både vikt och psyke ;) Fick vansinnigt mkt, alldeles för mycket paket..är helt ärligt fundersam om jag verkligen varit så snäll ..eftersom det bara var grejer jag ville ha!!!

Men mer om det en annan dag!

Idag kom ett ensamt litet julkort i vår postbox och jag blev lite rörd av texten!




Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-12-29 19:03:28

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela