Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

John Blund ?! Hallå !!

Publicerad 2012-12-01 09:05:49 i

Jag är redan vaken , why oh why?!
Vaknade strax efter 08.00 och har inte fått kontakt med John Blund sen dess!
Varför gömmer han sig när det var bestämt att jag skulle sova till iaf 09.30!!?!

Min fredagskväll var oerhört innehållsrik och alla borde vara avis på mitt innehållsrika liv ;) eller ?!

Detta var min fredag :


Sista jobbet för dagen, då gav jag bort en julstjärna, hon förtjänade lite uppmuntran och är världens snällaste o mest omtänksam! Så då får man ge tillbaks ibland!


Väl hemma, o raggsockor på! Kyligt nu med vintern o allt! Dock väldigt halt, så om ni skulle läsa om en halkolycka i vardagsrummet är det förmodligen jag som har frusit om fötterna o sedan fått ta konsekvensen att slajda runt!



Julgardinerna skulle upp så det var dags att dra fram strykbräda o strykjärn...dessa två används MAX två ggr om året vilket gör att jag har lika svårt att hitta dem varje gång!


Det var min fredag det!
Men däremellan intogs vin, åts riktig smaskig mat, fick nissen att sätta upp ljusslingan efter MKT övertalning, spelade lite spel, lyssnade på musik , tittade på senaste avsnittet av greys, städade, snackade skit med B, sedan blev det mera skitsnack när Linda ringde , slog i,huvudet TRE ggr på samma ställe och var sedan övertygad om att jag fått en hjärnblödning ...B trodde att oddsen för det var små och idag känner jag ingen smärta förutom om man bortser från den bultande bulan.

Ordning jag skrivit sakerna på har ingen betydelse :)

Nu är klockan över nio och det tog mig typ en halvtimme att blogga från mobilen så nu ska jag väcka B :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela