Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Snö var det ja

Publicerad 2012-12-05 20:42:54 i



Snöstorm idag, körde fast tre ggr med jobbilen o var utelämnad till andra människors medmänsklighet..för vällans var ju att jag inte var själv om det, utan väldigt många körde fast, även jag var ute o knuffade på bilar...
Mötte dessutom en bil i MITT KÖRFÄLT, nu körde vi som tur i 20 km .
Fick bilen igenplogad, vilket resulterade i en ny stukning i foten när jag sprang o vinkade men halkade så jag landade på foten. För väl var att jag hade höga kängor på mig som dämpade vridningen av foten..så nu går jag på voltaren gel igen och hoppas att foten inte ska bli värre och jag ska jobba på precis som vanligt :)
Eller vanligt, det går ju inte med vädret..allt tar tid .
Vill inte köra i detta väder så jag skulle uppskatta en snödag som förr..för så länge våra bilar inte är utrustade med skyfflar, isskrapor o gärna snökedjor ;) är det svårt att funka i ett sånt här väglag!

Kommentarer

Postat av: jessy

Publicerad 2012-12-06 09:47:22

första "riktiga" vintern som du kör i själv =) Härligt härligt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela