Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Ynklig måste bli frisk

Publicerad 2012-12-29 14:00:56 i

Visst är det härligt att vakna upp med både feber och ett halsont som knappast kan vara av denna värld vid 07 imorse?

Jag pallrade mig upp från sängen, tog två värktabletter och en halstablett o kröp ner igen.
Vaknade först nu, mår en aning bättre men tänkte köra på vila-temat idag, min kropp behöver ta igen sig.

Mådde inte tipptopp igår när jag vaknade heller men hade ingen feber då, så dagen var fullt planerad iaf och avslutades hos Sickan,med den årliga mellandagsmiddagen med Jönssonligan.

Min mobil är inte riktigt med just nu verkar det som eftersom jag inte kan lägga upp några bilder från gårdagen så jag fortsätter blogga lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela