Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Bättring utlovas

Publicerad 2013-04-04 23:54:56 i Film, Fotografi, Små glädjeämnen,

Ja, jag vet jag har varit dålig på att uppdatera och jag har inte ens en ursäkt, är fortfarande sjukskriven och borde haft all tid i världen och lägga på bloggen men det har jag inte gjort.
Påskhelgen var fullspäckad och då hade jag verkligen ingen tid alls, fyra påskmiddagar på fyra dagar...
 
 
Har precis spenderat en bra stund att lägga över bilderna från kameran, men har inte orkat med bilderna från mobilen, så bildinlägg kommer vid ett senare tillfälle, har ni tur kommer det redan imorn på dagen;-)
 
Jag har hållt på att sortera ut bilder från dagens fotostund, bilder som kanske ska fixas lite med ljus och dylikt, samtidigt som jag tagit avbrott för att gråta ögonen ur mig till The Notebook, och just nu har jag The Lucky one på i bakgrunden.
Häromkvällen såg jag The Last Song...
Bara älskar Nicholas Sparks filmatiseringar, man får gråta lite och bli rörd över kärleken..vackra filmer är det iaf och det spelar ingen roll hur många ggr jag ser dem, och då menar jag speciellt The Notebook...bästa filmen någonsin.
Och såna här filmer tittar jag bara på när B inte är hemma, han uppskattar dem inte lika mkt av någon konstig anledning...nästa vecka blir det Dear John och även andra fina kärleksdramor (säger man verkligen så?!) som typ The Vow, P.s I Love u...väldigt vackra filmer de med :-D
 
 
 
Idag har jag iaf varit ute och fotat med Agnetha, det var riktigt kul som vanligt, men har fortfarande svårt att finna ljuset så det blir perfekta bilder, men det tar sig...och jag påstår mig ju inte vara en utbildad fotograf utan jag tycker bara att det är kul att fota!
 
Spenderade två timmar ute i Svartåfors innan vi åkte mot stan igen, hämtade ett recept hos mamma o sen inhandlade ingredienserna.
Tror allt som allt att vi "hängde" mellan 11-18...så det var en rolig dag !
 
 
 
 
 
 
 
 
Helt oredigerade och roooooliga bilder, man måste skratta lite när man fotar också ;-)
De andra vill jag kolla över lite innan jag lägger upp dem ;-)
 

Kommentarer

Postat av: Agnetha

Publicerad 2013-04-06 17:18:05

Älskar att ha filmstunder för mig själv för det är ju då man kan se dem där sorgliga och romantiska som inte Tobbe vill se ; )

Riktigt mysigt var det igår och skönt att få njuta av solen också!!
Haha ser ut som ett troll med mitt rufsiga hår!! Men härliga bilder och ska bli kul att få se dem andra sen : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela