Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Det bittra slutet

Publicerad 2013-04-06 11:48:00 i Hockey, Små glädjeämnen,

 
Igår hände det som inte fick hända....LHC FÖRLORADE!
De skulle ju inte förlora, de FICK inte förlora den här matchen :-(
 
Så jag var lite bitter igår kväll faktiskt men o andra sidan kom ju B hem igår..och då var lyckan total.
Helt sjukt hur lycklig man kan bli ,efter bara fyra dagar ifrån varandra ,när man ses igen!
Kastade mig över B som ett svultet djur när han kom innanför dörren.
 
På dagen hade jag fixat en surprise till B
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde alltså smörgåstårtor för första gången i mitt liv...och B blev jätteexhalterad..och sa att räktårtan var det godaste han nånsin ätit, den kn***ade i mun var visst uttrycket ;-)
 
 
Resterande av kvällen ägnade vi åt varandra och sen hamnade vi hos Angelica, grannen, en sväng.
Hennes karl var iväg och det var lite svårt för henne att gå ut med hunden och passa den sovande dottern samtidigt, så B tog en tur med Zeke och jag o A satt och snackade skit och drack lite vin en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela