Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

".....girls like cars and money"

Publicerad 2013-04-09 01:05:15 i Just Nu!,

Började sakna B så fort han satt sig i bilen och brummat iväg och jag antar att det var därför jag inte kunde somna om och jag antar även att det är därför jag inte ligger i sängen och försöker sova än, trött vet jag att jag är.
 
Gick ju som sagt upp runt 07 och njöt faktiskt lite av att se solen gå upp, låg jag kvar i sängen och bara tittade upp på himlen och solen kändes det faktiskt som om det var sommar.
 
Har börjat käka frulle i köket numera istället för att sitta framför tv, känns som jag får mer kvalitetstid med mig själv om ni fattar vad jag menar.
 
 
När solen började stiga, precis efter att B åkt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag dessutom tvättat 4 lass, putsat alla fönster (långsamt i min egen takt och det tog halva dagen för mig att inte slita ut axeln och ändå har jag lite ont nu iaf), diskat, badat fotbad och fixat o filat fossingarna, duschat, legat i soffan o bara läst, suttit på balkongen o njutit av solen, pratat med B ett flertal ggr, lagat mat, målat naglarna, tittat på film...har haft Channing Tatumkväll insåg jag nyss, för jag har tittat på Dear John och nu är The Vow på...har dock fixat med bilder och bloggat under tiden.
Händelserik dag...och jag borde kunna somna utan problem...men första natten utan B är alltid jobbigast så ensamt i sängen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är filmen slut så nu ska jag krypa ner och hoppas kunna somna om en stund :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela