Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Grattis lillskit!

Publicerad 2013-04-15 21:38:03 i

Idag fyller Melvin 1 år, detta år har gått crazy fort!!!

Jag o B.grattade honom igår dock:)
Men åkte dit idag o åt lite tårta o var social :)




Idag på dagen fick jag med syster o vi körde en ombesiktning på forden...den gick igenom även om besiktningssnubben måste trott att jag var komplett puckad..men hallå..svårt att veta allt om man aldrig besiktat en bil förr (därav hade jag syster med så jag inte skulle förvilla mig totalt eller göra bort mig totalt ;)




För övrigt har jag varit vansinnigt trött idag, somnade i soffan förut..och detta beror ju på nattens insomnia.
Somnade faktiskt inte om förrns 05.50...då sov jag i nån timme...vaknade o sen somnade jag om o vaknade runt 10.20.
Hoppas verkligen att jag kan sova inatt..blir ju jobb imorn igen...första gången på en månad...ska följa farbror doktors råd att inte ta ut mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela