Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Lite bättre iaf..

Publicerad 2013-04-19 00:15:49 i

...psykiskt..behövde nog ett riktigt meltdown igår...axeln känns dessvärre sämre men peppar mig med att det bara är en jobbdag kvar denna vecka o sen ledigt i tre dagar och imorn kommer my man hem!!



Ledsen att det blivit en massa mobilbloggande de senaste dagarna....när jag bloggar genom appen syns inte de styckesindelningarna som jag faktiskt gör, men så fort man tryckt på publicera knappen sitter allt ihop som en smet :/
Så bästa sätt att avdela stycken är en bild.



Totalt random bild som inte har nåt med texten o göra ;) men se så duktig jag var ;)



Nu dags att sova, och jag hoppas verkligen att jag slipper få besök av zombies i drömmarnas värld inatt igen, tycker de verkar vara återkommande inslag i mina drömmar på senaste tiden...
Sussa sött vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela