Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Monster under sängen eller?!

Publicerad 2013-04-15 03:39:44 i

Klockan är typ halv fyra och jag kan inte sova...vaknade med ett ryck vid två och efter det har jag helt enkelt lyssnat på B's andhämtning och alla mystiska ljud från denna lägenhet.
Jag tror att jag måste påminna mig själv lite oftare att jag + skräck = dålig kombo.
Då har jag ändå inte tittat på nåt riktigt läskigt idag...några avsnitt av The Walking Dead, men tycker ju inte att zombies är så scary ens..



Min hjärna är uppenbarligen bra på att spela mig spratt, för hittills har jag fått för mig att någon är i garderoben, under sängen, i badrummet, i köket, utanför ytterdörren och på balkongen.
Har velat väcka B minst sjuttio ggr men väljer att vara snäll fru och låta honom sova, han ska ju ändå snart upp....och som mitt "stöd" i kampen mot de "faaaaaarliga" ljuden har jag tänt sänglampan...för vi vet ju alla att monster försvinner om man tänder lampan eller?!
Sjukt ologiskt egentligen...


Om man skulle försöka sova en liten stund till....tvångsgosa in mig i B's armar kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela