Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

självömkan på topp

Publicerad 2013-04-17 23:58:49 i

Åh vad jag blir trött...trött på allt med mig; mig själv, min kropp, mitt psyke.

B ringer för att säga godnatt och mina tårkanaler öppnas till nån outtömlig flod.
Alltså de öppnades inte för att jag inte ville säga godnatt, utan för att bara när jag hörde hans röst kände jag hur fruktansvärt uppgiven jag är, vill ha honom hemma borra in mig i hans famn så han kan säga att allt kommer att bli bra, min axel kommer inte vara trasig jämt.
Nu kan han förstås säga det per telefon också..och ge mig uppmuntran, tips o råd men det är inte alls samma sak.


Min axel är alltså fortfarande problemet, har jobbat två dagar o i min axel känns det som 711. Är så frusterad, gör allt jag kan för avlasta den och jag hade knappt ont alls i slutet av göra veckan....men lika fan är den tillbaka....började som en molnande viskning för att nu urartat till ett, i vissa stunder, djävulsk avgrundsvrål!


Ska det vara såhär? Ska jag vara 30 och skörare än en 75åring?
Min kropp är bara trasig allt som oftast känns det som.
Kan inte heller bli sjukskriven, för det kommer inte inbringa nån lön, så ringa till läkaren igen känns i grund o botten onödigt (kanske nödvändigt dock men vad sjutton ska han göra...förklara det jag redan vet?)..och jag har planerat att söka utbildningen och det kan ju vara fint om jag tjänat ihop nån sorts utb.kassa :/ Känns som om jag är inklämd i ett hörn....måste jobba och borde vara hemma.
Äsch sitter mest o deppar ner mig o det som inte dödar härdar brukar man ju säga...så jag kanske helt enkelt får bita ihop.


Buhu vad jag klagar..så går det när man är på "detärmestsyndommigihelavärlden" humör.
Rent logiskt vet jag ju att det inte är så men det är bra lätt att tycka det när man ligger nedkrupen o ensam i sängen o väntar på att kunna sova...snaaaart är det fredag..o då slipper jag sova själv iaf i ett par nätter :)




Kommentarer

Postat av: Fialotta

Publicerad 2013-04-18 03:57:20

Största Bamsekramen till dig vännen ❤ dumma axel att bråka. Du har inte provat mitella? Jag vet att det inte är optimalt när man jobbar, men då tänker du kanske ännu mer på att du måste avlasta den? Nu kanske det inte alls funkar i ditt jobb men värt ett försök. Egentligen borde du ju vara hemma men jag vet att det inte är så lätt när det inga pengar kommer in :( Stor kram igen ❤

Postat av: veronica

Publicerad 2013-04-21 19:55:32

Det var värst vad det var synd om dig idag. Men du glöm inte bort, glöm inte bort.....
Glöm inte bort att du är värdelös, och illa omtyckt för den du är. Ditt jävla as.... ;)

Tyckte att den var passande här.

But hey, you know i love you babe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela