Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

waaaaaaaaaalkers överallt alltså ;)

Publicerad 2013-04-30 00:09:33 i

Jaha, då slipper jag kanske zombiedrömmar ett tag...såg nyss klart sista avsnittet på säsong 3 av The Walking Dead.



Säsong fyra börjar i oktober...lååååångt kvar...gillar verkligen serien även om jag har haft drömmar om världens undergång, zombieattacker på buss, inlåst i källare med massa zombies utanför o enda maten är två för gamla burkar med bönor.
Inatt drömde jag att vi skulle ha filmkväll hos Linda som uppenbarligen bodde mitt inne i stan i typ en affärslokal....Linda fattade inget o skulle bara dra upp rullgardinen o kolla på zombiesarna....o vi andra bara neeeeeeej Linda. Ja för helt plötsligt en helt vanlig kväll har staden blivit infekterad av zombieviruset....bara sådär från ingenstans.
Jag o B blev inte förvånade utan bara halade fram två automatvapen ifrån min handväska (!?) ,sen gav han sig ut för att fixa mer vapen o hämta familj o vänner....jag var inte orolig alls utan bara "alltså han vet hur man beter sig i en sån här situation"....det som är värre är att han tog cykeln...vi hade ju faktiskt tagit ett glas vin till maten...så han cyklade ut i en stad fylld av zombies samtidigt som han sköt med vapnet o visslade en glad trudelutt....my,man - the actionhero ;)



Jaja kommer inte ihåg hur den slutade,men var inte rädd när jag vaknade med ett ryck, så det är väl framsteg iaf ;)





Nu dags att sussa, jobb imorn!

Kommentarer

Postat av: Gabriell

Publicerad 2013-04-30 12:43:06

Haha! Vilken fantasi du har! Gillart starkt!

Postat av: Jesu

Publicerad 2013-05-01 19:08:17

Men hur skulle vi fått plats på cykeln då ?

Postat av: Jessy

Publicerad 2013-05-01 19:09:13

Det skulle stå från jessy på förra inlägget men auto korrekt =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela