Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Bara början

Publicerad 2013-08-21 22:08:00 i Just Nu!,

3 dagar avklarade i skolan och 5 dagar  i stora staden.
 
 
Och allt har gått bra!!
 
Jag o Porse åkte ju i lördags morse och allt gick jättebra, jag fixade att köra hela vägen utan problem.
 
Väl framme fick vi lunch hos Jonna innan vi begav oss ut på rundtur i huvudstaden.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi shoppade, vi drack chailatte, och vi åt på Vapiano (godaste ever)...
Sen åkte vi hem till Jonna och fixade te oss, runt 00 drog vi intill city igen och festade loss, var väl hemma runt 04.45 typ..
 
Söndagen tog vi det lugnt, vinkade av Porse och sen drog jag o Jonna på samma tur som dagen innan, till min skola och jag hittade utan problem så jag blev lite lugnare.
Efter det visade Jonna runt mig på Kungsholmen, som var jättevackert!
Blev en härlig promenad!
 
 
 
Sedan öppnade jag presenten ja fått från Linda! Tack fining!
 
 
I måndags började mitt riktiga äventyr, min skola, min väg till att bli Spaterapeut
Det har varit tre intensiva men roliga dagar...har inga problem alls med tuuuben längre och jag hittar utan svårighet i Vasastaden (iaf till o från skolan ;-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela