Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Mot äventyret!

Publicerad 2013-08-14 15:39:50 i Just Nu!,

Dags att damma av bloggen igen, nu när mitt äventyr i stora staden snart börjar!


Mindre än en vecka kvar, o pirret i magen har blivit större...jag är nervös som tusan.
De jag är mest nervös för är att ta mig från o till utbildningen....åka tunnelbana...lite scary för tjejen som antingen cyklar eller tar bilen..åka kommunalt har inte ens funnits i mitt vokabulär de senaste åren.
Men det ska nog gå bra får vi hoppas!

Äventyret börjar redan nu på lördag, då Porse o jag åker upp för en tjejhelg hos Jonna!





Mot nya tider!!

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2013-08-14 23:02:44

Det kommer gå toppen vännen! När du har gått en vecka kommer allt flyta på o snart är du klar o hemma igen ;)

Postat av: Fia

Publicerad 2013-08-16 08:42:56

Det kommer gå finfint vännen och det ska bli roligt att få följa dig här via bloggen :) så se till att hålla den ordentligt uppdaterad ;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela