Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

3-1 i matcher

Publicerad 2013-03-19 23:01:00 i Hockey, Just Nu!,


(jaja jag ser ut som en fjortisdeluxe på bilderna men det bjuuuur jag på )
 
 
Ja, det känns bra nu...och det var en lika spännande match denna gång med, trodde knappt att LHC skulle klara det men när Goren gjorde 4-4 målet när det inte ens var en minut kvar av matchen då var det lyyyyycka!
 
Och när de sedan efter knappa två minuter in i förlängningen gjorde det avgörande målet ja då var det nästan eufori..hade nog varit ännu gladare om jag befunnit mig i Cloetta center.
 
Men än är det inte avgjort..så tar inte ut något i förskott!
 

B tittar på förlängningen av Frölunda -Luleå nu, verkar bli evighetsmatch!
 
 
Imorn blir det vårdcentralen för domen om min trasiga axel, håll tummarna att jag får träffa en riktig läkare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2013-03-23 18:58:59

Håller tummar och tår

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela