Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

En syster är det bästa man kan ha!

Publicerad 2013-03-23 12:00:00 i Fest, Små glädjeämnen,

Kvällen blev helt underbar, B åkte hemifrån runt 16 och Jessica dök upp strax efter 17.
 
Hade fixat vatten med lime, fixat massagebänken, tänt lite ljus med härlig doft ,satt igång lugn och rogivande "massagemusik" (Jessica kallade den dock för hissmusik) och satt på mig bekväma kläder .
 
 
 
 
 
 
Naaaaajs outfit va ;-)??
 
 
 
Jessica tyckte att timmen med massage hon fick var great och sen lagade vi mat tillsammans och då dök B upp igen :-)
 
 
 
 
 
Efter maten packade vi iordning oss och gick ner till bastun, jag hade köpt mousserande vin, hur många masker som helst och annat smått och gott!
 
 
 
 
 
Det var en riktig toppenkväll, och välbehövligt att dricka lite vin och skumpa med syster och bara snacka skit och umgås..vi gör det alldeles för sällan och vi är ju totalt knasiga :-)
 
Tack syster, det var bland de roligaste kvällarna ever och de filmklipp vi spelade in var sååå sjukt roliga hahaha:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela