Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

För en gångs skull

Publicerad 2013-03-21 12:46:00 i Just Nu!, On my mind,

Träffade en bra doktor igår, han lyssnade uppmärksamt, tittade och gjorde en bra undersökning om rörligheten i axlarna.
Och domen blev precis som de sagt på 1177 och på vårdcentralen veckan tidigare, överansträngd och inflammerad rotaturcuff, alltså axel.
Blev sjukskriven fram till 30/3 och sen får jag känna efter, är inte alls helt säkert att jag kommer vara bra då men förhoppningen är ju att jag ska kunna gå tillbaka och kunna köra fullt ut igen.
Läkaren påpekade dock att han ville att jag inte skulle köra på till 100% direkt när jag kommer tillbaka på jobbet utan att skulle undvika de värsta rörelserna för axeln, och det är ju ganska svårt i mitt jobb.
Men som sagt, vi får se och håll tummarna för mig att jag blir bättre så jag slipper ett återbesök hos farbror doktor!
 
Just det, jag ska helt enkelt fortsätta med de tabletterna jag äter....undrar hur min lever kommer må efter dessa veckor :/
 
 
På kvällen följde jag med mami och syster på LBs showroom, där hon hade lite rea, så jag kom hem med fyra förpackningar med ljus , alla med härliga dofter.
Åkte vidare och hade filmkväll & "fixa håret" kväll till Agnetha sen, och hade mycket trevligt som vanligt.
 
Tyvärr använde jag inte kameran alls denna dag så kort på ljusen kommer vid ett senare tillfälle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela