Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Giiiiirls night out

Publicerad 2013-03-24 20:58:00 i Fest, Små glädjeämnen,

Igår var det spakväll igen...men denna gång ihop med några av mina brudar.
 
Dagen spenderades med att shoppa det sista inför kvällen och vi kom hem 1 ½ timme innan mina tjejor skulle komma..så vi fick stressa lite med att fixa klart det sista.
 
B var som vanligt en klippa och fixade allt med maten, som blev något så lyxigt som tacos ;-)
Men det var lätt att svänga ihop och alla får välja själv vad de ska ha i och sen blir man inte så uppblåst av det heller :-)
 
 
 
 
Sen begav vi oss ner till bastun och spaandet kunde börja!!
 
 
Jag fick en skumpa av Linda, tack så mkt vännen!!
Den var riktigt god!!
 
 
Gabbi fick stora äran att öppna den som vanligt ;-)
 
Och nu ska Linda demonstrera "ont det gör ont" (obs stötande bilder ;-)
 
 
 
 
Vill även påpeka att det är arrangerat för kameran, alltså ingen skrapa i rumpan hahaha :-)
Så ingen behöver bli upprörd:-)
 
Efter spaande, drickande, bastande, iordningfixande, skitsnackade, spelande, skrattande, fotograferande tog vi harrystaxin intill stan vid 00 och sen dansade vi natten lång...eller iaf till 03...och vi hade satans ont i fötterna när vi gick hem.
Först följde vi Porse till bussen och sen knatade jag, Gabbi & Linda hemåt, vinkade av Gabbi o sen gick jag o Linda vidare till ,mig o B.
Somnade nog runt 05.
 
Vi gick upp runt 12, eller då vaknade Linda i vrummet, jag o B hade varit vakna sen 10.30.
 
Till brunch tog vi gårdagens tacos och myste ner oss i soffan och tittade på What to expect when expecting, ja o B har redan sett den men inte Linda så den funkade bra som bakissöndagfilm.
Linda pyste hem strax efter 14.
 
Här hemma har det dock inte hänt mkt idag, plockat iordning lite annars har det varit lugnt, har vilat min mörbultade axel.
 
Men det var verkligen fantastiskt kul igår och det var kul att skaka lite rumpa med brudarna!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2013-03-25 07:36:45

Synd att jag inte kunde vara med.
Attans nästa gång ska jag osså skaka rumpa med er...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela