Tha Redhead

Me, myself and I, denna blogg handlar om mig..vad som får mig må bra, dåligt, bli arg..helt enkelt vad som får mig att ticka! Välkommen!

Sommar på g?

Publicerad 2013-05-06 08:36:42 i Just Nu!,

Mitt bloggande är som vanligt under all kritik, och hur många ggr jag lovar om bättring så är det som det är...jag får bloggsug och sen försvinner det ett tag igen.
 
Som vanligt steg jag upp med tuppen idag, måndag betyder ledig dag och det innebär även att B åker tillbaka till jobbet och att jag ligger sömnlös i sängen ett tag innan jag stiger upp, så idag var jag uppe runt 06.30...har andra tvättlasset i maskin och diskmaskinen är klar...och nu har jag gosat ihop mig i soffan, satt igång nån riktig cheesy romantisk film från viaplay.
 
 
 
Våren och försommaren är här, älskar att luften ändrats, ljuset är här....jag är piggare, ja det känns helt enkelt lite lättare.
 
Hela helgen har vait  ganska så härlig, förkylningen har typ lagt sig efter två veckors snorande..
Mycket grillande, lite vin o en hel del sol.
 
 
 
Tvättade pärlan med :-)
 
 
Bowlade även med karln, svägerskorna o svärfar...det gick sådär...gav upp efter en serie...min axel pallade inte riktigt det...o sen blev jag totalt förnedrad...hade ingen kraft i "svingarna" .
 
Fick håret fixat av Lotta efteråt..så nu slipper jag se ut som wt längre ;-)
 
Blir bilder på håret i nästa inlägg :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Agnetha

Publicerad 2013-05-06 20:35:19

Vet precis vad du menar med bloggsug som kommer och går.

Visst är det härligt att våren är här på riktigt och sommaren väntar bakom knuten : ) Minst sagt härligt!

Mmm grillat är verkligen sommar, vi får snart ta en grillkväll!

Bowling lät kul men mindre roligt med axeln som fortsätter strula : (

Förresten håret blev jätte snyggt!!
*Kramar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social, glad, ledsen, arg, knasig, positiv, negativ...jag är lite allt möjligt vid olika tillfällen, har en massa ups and downs..och är precis som vilken tjej som helst men ändå helt unik !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela